Skoči na glavno vsebino

V času od 19. 6. do 21. 6. 2024 smo v kopališču Terme 3000 v Moravskih Toplicah izvedli plavalne urice za predšolske otroke. Prvi dan so učitelji plavanja izvedli ocenjevanje predznanja plavanja in otroke na podlagi dobljenih rezultatov razdelili v 5 homogenih skupin. Po skupinah smo se učili vseh potrebnih korakov do popolnega plavanja. Za otroke je bilo tako delo zabavno ter enostavnejše za učenje, saj je bila ves čas prisotna igra med in z vrstniki. Učenje v manjših skupinah je tako omogočalo plavalnim učiteljem bolj individualni pristop in s tem boljši in hitrejši napredek. Za otroke, ki so se bali vode smo še posebej upoštevali načelo postopnosti (otrok začetne težave premaguje s prehajanjem znanega k neznanemu, od enostavnega k težjemu, od lažjega k težjemu), ki je specifično pri učenju plavanja, saj je premagovanje strahu ena glavnih stopenj, ki jo otroci doživijo v procesu učenja plavanja. Veliko časa smo namenili tudi motivaciji otrok in sicer s pestrimi igrami in seveda zanimivimi didaktičnimi pripomočki kot so: pisani penasti obroči, žogice, deske. Tako so otroci hitro pozabili na vse težave. Zadnji dan plavalnih uric so učitelji plavanja ponovno preverili in ocenili pridobljeno znanje plavanja. Rezultate smo ponovno vpisali v preglednico poleg začetnih rezultatov ter ocenili napredek otrok. Plavalne urice so zajemale poglobljen pristop k prilagajanju na vodo, ki je osnova za nadaljnje učenje plavanja, hkrati pa otroku krepi samozavest in odločnost pri dejavnostih v vodi. Tako se je večina otrok po končanem programu počutila varno v vodi in se obenem tudi zabavala.

Dostopnost