Skoči na glavno vsebino

Prva zaposlitev, Patricija Lovrenčec

  

Patricija Lovrenčec se je v vrtcu Puconci – enota šola od prvega maja naprej usposabljala kot pripravnica na področju predšolske vzgoje. V času pripravništva je spoznala otroke in delo v skupini. Uspešno se je vključevala in sodelovala z delovnim in družbenim okoljem, sodelovala je tudi pri načrtovanju, pripravi in izvedbi različnih dejavnosti za otroke.

Samostojno je izvajala praktične nastope ter opravljala drugo vzgojno-izobraževalno delo. V času trajanja pripravništva si je razvijala ustvarjalnost, vztrajnost in fleksibilnost.

PRIPRAVNICA  V ČASU PRIPRAVNIŠTVA SLEDI USMERJEVALNIM CILJEM:

  • z aktivnim vključevanjem v neposredni delovni proces doživlja delo, neposredno spoznava delovne procese, organizacijo dela in vlogo udeležencev v tem procesu,
  • upošteva in uresničuje načela kurikula za vrtce,
  • spoznava odnose, jih vrednoti in povezuje teorijo s pedagoško prakso,
  • neposredno spoznava otroke, življenje in delo vrtca, dela in naloge pomočnika vzgojitelja in vzgojitelja predšolskih otrok in starše,
  • spoznava organiziranost vrtcev, delitev dela v njem ter različne dejavnosti, ki potekajo v vrtcu,
  • spoznava in upošteva predpise o varstvu pri delu,
  • pri praktičnem delu pod mentorjevim vodstvom sodeluje pri vseh dejavnostih, vključno pri sodelovanju s starši, komunicira in sodeluje s starši otroka,
  • načrtuje, pripravi, izvede različne dejavnosti za otroke,
  • analizira in vrednoti potek dela individualno in v sodelovanju z vzgojiteljico,
  • razvija ustvarjalnost, vztrajnost, fleksibilnost, natančnost in smisel za kreativno uporabo znanja,
  • oblikuje si ustvarjalen odnos do dela v vrtcu in se usposabljaja za spremljanje in uporabo najnovejših dosežkov v stroki,
  • spoznava pomen trajnega iskanja in vključevanja novih oblik dela v delovni proces in se usposablja za aktivno vključevanje v ta prizadevanja,
  • spozna delo pri vseh delih dnevnega reda in njihovo medsebojno povezanost,
  • ob aktivnem vključevanju v različne dejavnosti se praktično usposablja za uresničevanje nalog pomočnice,
  • sodeluje pri načrtovanju in implementaciji kurikula, ki temelji na razumevanju otrokovega razvoja,
  • uporablja sodobne pedagoške metode in oblike dela z otroki, starši in sodelavci,
  • spodbuja razvoj zaznavnih procesov: kognitivnih, socio-emocionalnih in motoričnih,
  • nudi podporo otroku pri razvoju pozitivnega vedenja in ustvarjanju pozitivne samopodobe,
  • vzdržuje ustrezne odnose z otrokom in skupino otrok,
  • ob lastnih izkušnjah ob delu v vrtcu pridobijo potrditev o pravilnosti lastne poklicne odločitve.

fotografije

  

Dostopnost