Patricija Lovrenčec se je v vrtcu Puconci – enota šola od prvega maja naprej usposabljala kot pripravnica na področju predšolske vzgoje. V času pripravništva je spoznala otroke in delo v skupini. Uspešno se je vključevala in sodelovala z delovnim in družbenim okoljem, sodelovala je tudi pri načrtovanju, pripravi in izvedbi različnih dejavnosti za otroke.
Samostojno je izvajala praktične nastope ter opravljala drugo vzgojno-izobraževalno delo. V času trajanja pripravništva si je razvijala ustvarjalnost, vztrajnost in fleksibilnost.
PRIPRAVNICA V ČASU PRIPRAVNIŠTVA SLEDI USMERJEVALNIM CILJEM:
- z aktivnim vključevanjem v neposredni delovni proces doživlja delo, neposredno spoznava delovne procese, organizacijo dela in vlogo udeležencev v tem procesu,
- upošteva in uresničuje načela kurikula za vrtce,
- spoznava odnose, jih vrednoti in povezuje teorijo s pedagoško prakso,
- neposredno spoznava otroke, življenje in delo vrtca, dela in naloge pomočnika vzgojitelja in vzgojitelja predšolskih otrok in starše,
- spoznava organiziranost vrtcev, delitev dela v njem ter različne dejavnosti, ki potekajo v vrtcu,
- spoznava in upošteva predpise o varstvu pri delu,
- pri praktičnem delu pod mentorjevim vodstvom sodeluje pri vseh dejavnostih, vključno pri sodelovanju s starši, komunicira in sodeluje s starši otroka,
- načrtuje, pripravi, izvede različne dejavnosti za otroke,
- analizira in vrednoti potek dela individualno in v sodelovanju z vzgojiteljico,
- razvija ustvarjalnost, vztrajnost, fleksibilnost, natančnost in smisel za kreativno uporabo znanja,
- oblikuje si ustvarjalen odnos do dela v vrtcu in se usposabljaja za spremljanje in uporabo najnovejših dosežkov v stroki,
- spoznava pomen trajnega iskanja in vključevanja novih oblik dela v delovni proces in se usposablja za aktivno vključevanje v ta prizadevanja,
- spozna delo pri vseh delih dnevnega reda in njihovo medsebojno povezanost,
- ob aktivnem vključevanju v različne dejavnosti se praktično usposablja za uresničevanje nalog pomočnice,
- sodeluje pri načrtovanju in implementaciji kurikula, ki temelji na razumevanju otrokovega razvoja,
- uporablja sodobne pedagoške metode in oblike dela z otroki, starši in sodelavci,
- spodbuja razvoj zaznavnih procesov: kognitivnih, socio-emocionalnih in motoričnih,
- nudi podporo otroku pri razvoju pozitivnega vedenja in ustvarjanju pozitivne samopodobe,
- vzdržuje ustrezne odnose z otrokom in skupino otrok,
- ob lastnih izkušnjah ob delu v vrtcu pridobijo potrditev o pravilnosti lastne poklicne odločitve.